Prom time!



Det finns hur mycket söta balklänningar som helst, och 5 juni har min skola 9ornas bal. Vill verkligen ha en perfekt klänning och jag vet hur den ska va uppbyggd. Precis som den turkos-blåa klänningen som finns bland bilderna här. De andra är bara söta klänningar som jag skulle tänka mig ha om jag inte redan visste vad jag letar efter. Det ända som fattas på den turkosa klänningen är en stor ros upptill på mitten. Säg gärna vad du själv tycker om klänningarna och om min favorit.


Kommentarer
Postat av: Sara

Den där turkosa klänningen är fantastisk. synd att jag är förbi baltiden, men den tycker jag du ska satsa på.

2007-02-19 @ 19:22:46
Postat av: jessiica .

Den turkosa är fin! :)
Jag kollade på den, fast i en annan modell
och rosa

Jessica

2007-02-20 @ 16:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0