Torsdagens Outfit

image935Godkväll på er, direkt efter en ganska normal dag iskolan utöver att de faktiskt va sista dagen där så somnade jag direkt nästan när jag kom hem. Typiskt mig, men nu är jag vaken igen, har ätit lite kycklig och pommes, dock vare inte så gott, äckliga pommes, menmen.

Imorgon är de julavslutning i kungsholmens kyrka för våran skola. Då ska Muskal ettan-tvåan-trean sjunga tillsammans, vi har bestämt färgerna svart eller vitt nertill, och vitt rött eller guld upptill, så då kan jag ha min klänning. Carro ska också ha guld så de är bra. Snällt att nån ställer upp iaf, hade liksom köpt ny klänning å allt. Men nu slutpratat om de, här är dagens tomteoutfit!



♥ Röd klänning - Gina tricot
♥ Vitt vanligt linne - HM
♥ Armband ejbild - Kyssjohnna
♥ Gråa leggings med mudd - HM
♥ Halsband vit jordgubbe - Guldfynd
♥ Svart kofta med knappar - HM
♥ Örhängen ejbild - Guldfynd





Kommentarer
Postat av: Alice

Svar: =)
Nej, inte än =S haha, jag tror att pappa har köpt sånna färdia väggar och tak, men vi har inte satt ihop det ^^P
Pöööss

2007-12-20 @ 18:24:56
URL: http://poseforme.blogg.se
Postat av: Annelie

Jag missar våran avslutning imorgon för att jag måste jobba =/ Det burkar ju vara jättekul att kolla på esteterna när dom sjunger och spelar och har sin lilla julteater :) Fast era avslutningar är säkert bättre ;)

2007-12-20 @ 18:37:59
URL: http://anneliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0