Tisdagens Desperata Outfit


image883

Godmorgon! elr inte. Jag vaknade faktiskt nyss, jag är så trött när jag kommer hem från skolan så jag somnar alltid ^^ , haha. Bebis är jag. Idag har varit en riktigt bra dag, Vi hade ett riktigt härlig pass på dansen i skolan, vi körde följa john med extrma rörelser till musik tills alla stupa, de var riktigt roligt. Idrotten var också askul, vi hade gymnastik och de är verkligen en favorit för min del, hihi. De ända som var lite tråkigare var engelskan, prövade en annan grupp, meeh , vilken skum lärare asså! hehe . Ska pröva fram till jul sen får jag se. Nu kommer dagens outfit, glöm för guds skull inte DPH ikväll, wihoo ..!





♥ Orange klänning  - HM
♥ Vi kofta med rosett - HM
♥ Gråa leggings - Lindex
♥ Halsband , boll - HM









Kommentarer
Postat av: Sandra

Har oxå den dära klänningen :)

2007-12-12 @ 17:08:07
URL: http://sandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0