Pirates of caribbean - Vid världens ände




image897image897image897image898image898

Jag älskar POC filmerna, och denna är lika bra som de nadra två. Tycker dem får med allt som jag tycker om inom film, spänning - äventyr - komedi - kärlek. Vilken pangträff. Den vart inte för lång fast det var en lång film, utan de kändes nästan tvärt om. Johnny Depp är ju bara för skön, de roligt också att Stellan är med och spelar, han är ju ändå svensk, så de är lite special special. Verkligen en se värd film, hyr den nu!





Kommentarer
Postat av: Alice

Svar: Tack så mkt! =D
ja, the sims e svinakul! men mitt dampar si hela tiden, så jag måste installera om det =S haha men vifår se när jag har tid =P

jag ÄLSKAR alla dom 3 filmerna =D Bäst i filmhistorien asså =D =D

2007-12-14 @ 19:37:54
URL: http://poseforme.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

haha :D mitt hänger sig ibland med, ååh de filmerna är så bra :D

2007-12-14 @ 22:12:31
Postat av: Alice

Svar: hehe, kej =P
Ja veeeeerkligen x)

Föresten.. Har du msn? =P

2007-12-14 @ 22:18:10
URL: http://poseforme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0