Julhandlat & Gardasil

Idag efter skolan var jag och mamma och handlade några sista klappar, jag tog även min andra spruta imot livmoderhalscancer. De verkligen att rekomendera, de värt varenda krona, vill du veta mer om de? klicka här. Efter de handlade jag två klappar. Jag kollade även efter en bolero till min nya festklänning, hittade en på hm, men vet inte riktigt om den passar?

image915image916



Jag köpte även lite smycken att ha till, ett par tomteörhängen som jag ska lämna tillbaka för de var alldeles för tunga, ska kolla på ett till par som var lite mindre, de är från glitter. Sen köpte jag ett efterlängtat halsband som jag gått och gluttat på länge, de är så fint. Ett långt halsband med ett silverhjärta med en röd rosett på, så fin till julen. Den är också från Glitter, va tycker du ?

image917image918



Jag hittade även en sjukt snygg jacka på HM åh va jag älskar den, hade inte så mycket pengar med mig men ska köpa den imorgon, är så glad över den, jackan är så snygg. Den är kort i midjan med dragkedjor, i vinter ska jag använda den som en kofta inne, men i vår ska jag ha den ute som en jacka.
Vill så gärna visa den, men ni får se imorgon!



Kommentarer
Postat av: Alice =)

Svar: =D(L)(L)
God Jul Hjärtat =)
Pööööösssss

2007-12-18 @ 20:19:35
URL: http://poseforme.blogg.se
Postat av: Fanny

hehe, jo du hade nog rätt ;D

2007-12-18 @ 20:35:45
URL: http://faaanys.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

Svar Fanny :
haha, aa :D

2007-12-18 @ 21:28:23
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0