Juldagen

image977image976

Tänkte visa lite bilder från min julafton. Bilden på julgranen är faktiskt tagen den 23 undertiden det var uppesittarkväll med bingolotto, men vi vann inget hehe. Massor med klappar under granen, så mysigt. Tycker också vi har en riktigt fin gran iår vad tycker ni? Sen innanär de en bild från middagen, blixten förstör stämningen lite, för de var mycket mörkare i verkligheten. De jag som dukat, med dubbelsarvätter och förrättsfatt och varmrättsfat och våra fina finglas. De var faktiskt mycket finare i verkligheten då de var mörkt och mysigt.

Äntligen fått ordning på photoshop och jag lär mig sakta men säkert. Alltid lite roligare när man kan trixa och fixa med bilderna lite. Idag har jag mest tagit de väldigt lungt, gick upp vid tolv och sen strosat runt i mitt lilamys sätt hela dagen. Spelat lite the sims tånnorsliv som är väldigt roligt, men även supermario som nivet var till nintendo 64 förut, de farligt roligt, hehe. Ska kolla lite på film nu, haha. Tycker de ganska dåligt filmutbud i jul, men jag bläddrar runt mellan olika jag. Äter lite gott och myser helt enkelt. God fortsättning!

God Jul




Kommentarer
Postat av: Alice

han är 19 år =D

2007-12-25 @ 21:30:27
URL: http://poseforme.blogg.se
Postat av: Fanny

oj, glömde att vi har gröt lunch med släkten imorrn får ta det en annan dag

2007-12-26 @ 00:19:16
URL: http://faaanys.blogg.se
Postat av: Alice

haha, neop, jag bor typ i halmstad =) sj??

2007-12-26 @ 16:38:08
URL: http://poseforme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0