Godmorgon



Godmorgon, gick upp för lite mer än en timma sen. Imorse kl 06.20 ringde väckaklockan jag stapplade mig upp, efter frukosten kändes de inte bättre, var så himlans trött och huvudet var alldeles tungt. Så jag struntade i idrotten och ska gå till teatern som börjar 12.15. Jag sjukanmälde mig alltså på första lektionen, tror jag hade påbörjande migrän eller nått.

Nu ska jag bestämma dagens outfit och sen käka lite lunch, vi har nästan ingenting alls och äta hemma så vet inte vad jag ska äta, menmen, de löser sig nog. Idag ska jag även handla julklappar på eftermiddan, eller två st. Var igentligen helt klar med alla klappisar men de vart en liten förändring.
Hoppas ni får en trevlig dag så hörs vi senare idag!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, julmat är det bästa som finns ju! Tur du har som är färdig med julklapps-shoppandet, jag har inte ens börjat :P

2007-12-18 @ 12:34:36
Postat av: Alice

tihi =) fast jag mår mkt bättre nu =D
va i skolan idag

2007-12-18 @ 16:13:52
URL: http://poseforme.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

Svar Anonym:
javet, julmaten är bäst! :D
ojdå, då får du allt sätta igång å handla, haha :) , de jätteskönt att vara heltklar, nu kan jag bara mysa och pyssla ända fram till jul :)

2007-12-18 @ 17:11:39
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0