Godmorgon!


Godmorgon
på er alla, idag sov jag ganska länge, till halv elva. Jag och Niccie ska till Kista centrum och handla klappar, de ska bli jätte roligt! Igår såg vi Legally blond och den var väl sissådär. Inget vidare filmval iaf. Mer en shopping idag ska jag försöka montera ihopp ett pepparkaks hus, hehe. Alltid sista stund, och nu sista veckan innan lov så har vi ett prov och två inlämningar, så jag känner mitt lätt stressad. Speciellt när jag glömde allla papper till provet i skåpet, tur att Nicole finns så hon kunde scana över allt till mig :) .

Nu måste jag skynda iväg, sminka mig och sen iväg till Kista,
Vi hörs senare pepole!




Kommentarer
Postat av: tilda

nu är jag tillbaks, solade lite åt dig som sagt :) haha

2007-12-15 @ 19:38:59
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

åh va härligt :D

2007-12-15 @ 23:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0