Sweet 16´s moves around!

Nu finns jag även på bilddagboken, iallafall under en månads provtid. Kommer inte ta bort bloggen utan de blir nog mer som ett förråd av alla bilder att förvara på bilddagboken, där de då blir lättare att välja ut de bästa till bloggen. För de är det jag som bloggare strävar efter, att göra min blogg så bra som det går!

På bilddagboken finns vi under samma namn!

Sweet16s

För övrigt har jag haft en lång dag i skolan, bland annat har jag haft matte och sång, gick ända till halv 4 usch. Men vi åt på donken inne i stan många av tjejerna i klassen, trevligt!





Kommentarer
Postat av: Fanny

jo du, det var en av de roligaste dagarna!

2007-08-27 @ 19:28:01
URL: http://faaanys.blogg.se
Postat av: sweet 16´s blogg

:D förstår de

2007-08-27 @ 20:57:59
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Anonym

jaaa okeej, joo men jag tror nog var du menar :) tack så tipset då! ;D kram!

2007-08-28 @ 09:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0