Nytt från HM.se



Ja så kom paketet från HM, mycket snyggt faktiskt bara en sak jag inte gillar de är den silvriga blusen som de stod skulle vara mycket längre än va den var, men de jag som är lång och så såg den tantig ut. Den senaps-gula tunikan är otroligt kort men är snygg i färgen och så var de ett kap på 79 kr, sen ett par lila leggings ÄLSKAR färg på bena + Blå benvärmare när de blir kallare. Även koftan och linnet som är gratis kom, säger att de helt strålande för å vara gratis, fast allt har inte kommit, kommer mer i slutet av aug.

Nu ska jag ut och gå sen ska jag ta ett kvällstopp med mami
Trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Fideli

den gula tröjan var super fin :)

2007-08-13 @ 10:56:24
URL: http://www.nogg.se/Fideli
Postat av: Jacqueline

Den gråa blusen var jättefin! Hoppas det är bra med dig! Kram Jacqueline

2007-08-15 @ 20:40:33
Postat av: Performance

den var för kort i midjan, så jag var lov å skicka tillbaka den, men fin var den :) Kram

2007-08-15 @ 21:58:51
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0