No outfits!

Så ligger de till, på tisdagarna har jag idrott som första lekiton och dans som andra lektion. Så de finns inte rum till att fota ngn outfit eftersom jag inte har på mig den när jag åker eller när jag kommer hem, uta bara under dagen i skolan. En till sak, på onsdagar och måndagar kmr outfitsen på eftermiddagen, då de ligger danslektioner om första ämne. Menmen, en annan sak jag vet är att ja lovade att fortsätta på kategorin att vara smal är inte sjukligt, och de ska jag, runt 18.30-19.30 kmr de ikväll!

Idag har vi haft favorit dagen, med bara estet ämnen! fast våran teater lärare dök aldrig upp så vi hittade på egna lekar, väldigt roligt! Nu ska jag blogga vidare!




Kommentarer
Postat av: Pål

Det hade varit fan så mycket bättre om alla hade varit nakna. Inte sant?

2007-08-28 @ 16:01:59
Postat av: Sweet 16´s

hehe, ja faktiskt! de skulle kanske bli lite kallt på vintern, men sommartider :)

2007-08-28 @ 18:48:20
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0