ES1MA ÄR JAG

Ókejsan, kanske ska förklara lite bättre? iaf, jag snackade för några dagar sen om att vi skulle dela upp klasserna i två högar a å b. Nu är de gjort, å jag är a-barn, alla dom jag snackar med har hamnat i a oxå så de var trevligt. Idag har vi börjat me lite vanliga lektioner, vi hade först engsambel (vet att de felstavat) då man sjunger tms i grupp, hela klassen, sen samhällskunskap-lunch-engelska-svenska-slurt. Så såg den dagen ut.

Ikväll ska jag ta de easy, de första veckan och de har varit så många nya intryck så jag vill vara hemma och helst sitta vid stranden å dricka smoothie. De blir ju sommarens sista värme i helgen så de ska göras. Nu ska jag fortsätta koppla av och njuta av sommaren. PS, angående mitt nya ämne som är på G så lär de rulla in på bloggen i helgen!



Kommentarer
Postat av: Fannys

Hej a-barn, 1. kan jag få din låt?
2. jag är kär i dina kläder, dom är så underbart fina.
Ja det var väl det jag ville säga, haha

2007-08-24 @ 19:33:34
URL: http://faaanys.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

hehe, de kan du få :D

2007-08-24 @ 19:35:00
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0