Nyheter 2 April



Var somsagt i stan igår, meningen var att jag skulle bara titta efter en balklänning. Men igen balklänning funnen ännu men andra små saker. Köpte en vårjacka, kan inte ha fodrad jacka längre, jobbigt varmt. Jackan är något stor det är M men det var sista och det kanske behövs en tröja under. Supersöt vattenflaska hittade jag i sportbutik, perfekt att ha i väskan med någon god dricka i när man är ute på lång promenader eller är inne i stan. Eftersom jag ska lägga så mycket pengar på balklänningen så vill jag inte lägga mer än 500 hundra fpå en avslutnings klänning. Så hittade jag en perfekt i vit för 499. Ska köpa till en underkjol till den och lite snygga smycken. Tänk att snart är grundskolan över, man både längtar och inte. Men men två månader kvar. Nu ska jag planera min klassresa och boka lite så vi får en fin avslutning tillsammans.

Ha de bäst ♥


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Din klänning är en perfekt studentklänning, jättesöt!

Ja London måste du till, det är en otroligt underbar stad :). Har satt upp en liten bild på ngt av det som jag shoppade!Kram

2007-04-03 @ 13:53:32
URL: http://www.lalein.blogg.se
Postat av: Natta

Klänningen var jättesöt! Var hittade du den?

2007-04-04 @ 10:10:54
Postat av: performance

Jag köpte den sista i vitt men den finns i gult på NK fest avdelningen. :)

2007-04-04 @ 13:28:31
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0