Fredag den 13;de

Är det bara jag som märkte typ nu att det är Fredagen den 13;de? Läste på karins blogg (karinOlofsson.blogg.se) att det är de idag, ingen otur tror jag inträffat, jo en! Först missade jag och min kompis första bussen för den var fullproppad, sen så missade vi den andra tack vare att mitt busskort var borta, men de kom stax en buss som gick samma väg som den andra men kortare så vi åkte ikapp den andra och sprang på den i sista sekund, roligt men otur!

Något som inte var otur var att jag idag bakat pizza, och den platsta topp 5 på de pizzor jag ätit. Kommer baka de flera gånger, degen köpte man färdig men allt annat gjorde vi själva. Nu ska jag snart kolla in nya "idol/floor filler" har inte så höga förväntningar på talang 2007.

Imorgon blir det mycket tränning och stressiga inköp inför balen!


Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

visst! men hon hade en jobbig förlossning tror jag, på 16 timmar hade hon bara öppnat sig 4 cm ;/ de skulle jag aldrig klara fan! jag tkr hon är grym :D yeo, Nova är jätte fint men så otroligt vanligt :|

2007-04-14 @ 13:55:15
URL: http://C4ROLIN.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0