Busskort borta igen!

Andra gången nu jag tappar mitt buss kort, är så arg! Förra gången stod det inget namn på det!, men nu så står både min skola, personnummer och mitt mobilnummer. Säkert någon jävla oärlig person som stoppar det i fickan och låtsas att det regnar!!! Så arg och besviken 1500 spen kastade i sjön! Snälla om nån vet något så va lite ärlig och ring nummret, du kan ändå inte anväda det i mitt namn, då bryter du mot lagen och om man åker fast för sånt får man böta 600. Nu ska jag gå tröst äta för de!! 

Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

haha visst är dom söta :D ? du får hålla bättre koll på ditt busskort bruden ;)

2007-04-11 @ 19:22:10
URL: http://C4ROLIN.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0